ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

سلام
خیلی خوش اومدینننن!!!
اینجا بلاگ یه دختری هست که می خواد یه مقدار از تجربه هاش بنویسه
یه سری تجربه ها از پیدا کردن الماس درونم براتون به اشتراک می گذارم؛ماها خیلی وقتا اصلا واقعیت رو نمی فهمیم یا خیلی دیر می فهمیم
یه آدم که علاقه مند به خودشناسی و طبیعت گردیه.
همراه باشید باهام بیاید به این سفر باهم ادامه بدیم.. .
فاطمه فرشته حامدی

  • ۰
  • ۰

دوست داشتن خود

وقتی می رقصم
خودم رو دوست دارم 
لباس عوض می کنم
خوشگل می کنم
با بچه ها خوش می گذرونم

حالم واقعا خوب می شه
وقتی اهدافم رو محقق می کنم یا در مسیر رسیدن بهشون قدم بر می دارم

وقتی می نویسم

از خودم می نویسم؛ از خاطرات و تجربیاتم؛ حالم واقعا خوب می شه

وقتی خودم رو دوست دارم

حتی ظاهرم، خطم، صدام قشنگ تره

حتی عملکردم؛ بهتره

این اونقدری پیش می ره تا اینکه روزهای کمتری وجود داشته باشن که حالم توشون خوب نیست  و  این، می گذره و می گذره تا اینکه حتی ثانیه های کمتری وجود دارند که حال خوشم توشون کمتره.. .
LOVE YOU ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

BELIEVE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

LLLLLOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLsmiley

  • ۰۱/۱۱/۱۷
  • فاطمه حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی