ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

سلام
خیلی خوش اومدینننن!!!
اینجا بلاگ یه دختری هست که می خواد یه مقدار از تجربه هاش بنویسه
یه سری تجربه ها از پیدا کردن الماس درونم براتون به اشتراک می گذارم؛ماها خیلی وقتا اصلا واقعیت رو نمی فهمیم یا خیلی دیر می فهمیم
یه آدم که علاقه مند به خودشناسی و طبیعت گردیه.
همراه باشید باهام بیاید به این سفر باهم ادامه بدیم.. .
فاطمه فرشته حامدی

  • ۰
  • ۰

He deals the cards as a meditation 

and those he plays never suspect

He doesn't play for the money he wins 

he don't play for respect

فاطمه فرشته موسیقی استینگ "شکل قلب من" رو خیلی دوست داره

فاطمه فرشته مهربونه

خوشگله

خیلی سعی کرده بزرگ بشه، بزرگ به نظر برسه.

جینگول خانم همیشه دوست داره بهترین باشه؛

شاید حتی تو این حالت وسواس گونه اش، به خودش زیادی سخت گرفته باشه، سوتی داده باشه، و گاهی هم خودش رو سرکوب کرده باشه.

من برای فاطمه فرشته خانم هرچیز باشه، احترام قائلم؛ و دوستش دارم 

مطمئنا آینده رو هم عالی برای خودش می سازه.

He deals the cards to find the answer 

a sacred geometry of chance 

A hidden law of a probable outcome

the numbers lead a dance


چقدر تصاویر زیبا دیدم؛ همین دیشب که رفتیم "عطرآلود" رو دیدیم

مصطفی زمانی و هدی زین العابدین زیبایی یک رابطه معنی دار رو بازی کردند.

قدر همو می دونستند

قدر درک متقابل رو؛ شاید همون کلیدواژه ی دوستداشتنیِ ارتباطات سازنده

خیلی لطیف ، ظریف، ، زیرپوستی؛ نقشِ عشق ، بچه، بارداری، زنانگی، انرژی مثبت، و شور زندگی در تمام تار و پود فیلم رو زندگی کردند و از همه اینها مهم تر نمایش تقدیر و همزمانی ها بود که عجیب اندر عجیب چیزها رو به هم می رسونه.

know that the spades are the swords of a soldier 

know that the clubs are weapons of war

know that diamonds mean money for this art

but that's not the shape of my heart

.....

...

..

.
#sting #shpe_of_my_heart #ارتباطات_سازنده #عطرآلود #عطر_آلود #زندگی #هدی_زین_العابدین #مصطفی_زمانی #جشنواره #جشنواره_فیلم_فجر #تئاتر_فجر #فاطمه_حامدی #فاطمه_فرشته_حامدی #گویندگی #نویسندگی #خوش_صدا

  • ۰۱/۱۱/۲۱
  • فاطمه حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی