ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

سلام
خیلی خوش اومدینننن!!!
اینجا بلاگ یه دختری هست که می خواد یه مقدار از تجربه هاش بنویسه
یه سری تجربه ها از پیدا کردن الماس درونم براتون به اشتراک می گذارم؛ماها خیلی وقتا اصلا واقعیت رو نمی فهمیم یا خیلی دیر می فهمیم
یه آدم که علاقه مند به خودشناسی و طبیعت گردیه.
همراه باشید باهام بیاید به این سفر باهم ادامه بدیم.. .
فاطمه فرشته حامدی

  • ۰
  • ۰

ببین وقتی یک حسی یک لحظه هایی بهت الهام می شه و سراغت می آد که کار کن، تلاش کن، زندگی کن ؛ یا به قول کره ای ها(!): "خوب بخور و مریض نشو" ، تو یک حسی بهت دست می ده که "آیا زندگی دقیقا همینه؟"؛ یعنی تو این لحظاتی که تو به شدت زنده ای و احساس زنده بودن می کنی، زندگی بهت یه هشدار می ده که آیا زندگی همینه؟ -و  من اصلا تحت تاثیر سریالای کره ای و اسماشون نیستم؛ ولی می خوام اسمشو بذارم "هشدار عشق"!- گویا هرجایی می ره -هر چه قدر هم مساعد و در جریان- حواسش به مردن و مرگ هست؛ یک لحظه هایی در عین زندگی هست که فکر مرگ هم می آد سراغت و من بعید می دونم این دقیقا همون اوج زندگی و حس بودن نباشه یا شایدم انقدررری حالت خوب و رو به راهه که فکر نبودن تو اون لحظات و ادامه پیدا نکردنش دیوونه ات می کنه. از یه طرفی هم این حس خیلی ادامه دار نیست و فقط در حد لحظاتی چند هست و من متحیرم که باید اون لحظات رو مثل پشه گرفت و دریافت یا اون لحظات برای دیوونه نشدن فقط بذاری بگذرن و حالشونو بکنن و زیادی متوجهشون نشی. داداشی نکته ی بعدی اینه که این لحظات افسردگی نیستندا(به قول نرگس کاشونی مون : نیستند وااااا) ؛ چون تو افسردگی نه بودنت رو در می یابی نه متوجه لحظه ی ملکوتی مرگت هستی!

پ.ن.

داداش تحت تاثیر ماه رمضون و تماشای پراکنده ی سریالای کره ای و به خصوص عاشقانه ام!

پ.ن. بعدی

خدا هست به خدا؛ ناامید نباش اصلا؛ اون یه درصد تاریکی رو هم رفع و رجوع کن از خودت... مبادا همون یه درصد بشه نقطه ی ناامن ناامیدی ات و بکشدت...
پ.ن. ی دیگه
چشمامونو عادت بدیم به دیدن نه ندیدن

 

  • ۰۲/۰۱/۱۰
  • فاطمه حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی