ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

ظرفی برای ایده های من و من

این سایت بیشتر برای انتقال تجربه های من به عنوان دانشجوی ارتباطات و یکسری تجربه های زندگی ام برای پیدا کردن الماس درونم زده شده.

سلام
خیلی خوش اومدینننن!!!
اینجا بلاگ یه دختری هست که می خواد یه مقدار از تجربه هاش بنویسه
یه سری تجربه ها از پیدا کردن الماس درونم براتون به اشتراک می گذارم؛ماها خیلی وقتا اصلا واقعیت رو نمی فهمیم یا خیلی دیر می فهمیم
یه آدم که علاقه مند به خودشناسی و طبیعت گردیه.
همراه باشید باهام بیاید به این سفر باهم ادامه بدیم.. .
فاطمه فرشته حامدی

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

فیلم عرق سرد ساخته ی سهیل بیرقی در سال ۱۳۹۶ است و به روایت تنگناهای دختر قهرمان ورزشکاری می پردازد که شوهرش با خروج او از کشور و حضورش در رقابت های بین المللی مخالفت می کند. گفته می شد این فیلم که ادعای زیادی در نقد اجتماعی دارد، به طور خاص، از زندگی مجری ورزشی شبکه سه و همسر اولش-کاپتان سابق تیم ملی فوتبال بانوان- اقتباس شده است. خانم «اردلان» که به دلیل مخالفت همسرش نتوانست با تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات جام ملت های آسیای ۲۰۱۵ مالزی همکاری کند؛ از طریق دستگاه های ذی ربط و با پیگیری های فدراسیون فوتبال توانست تیم ملی را در مسابقات بعدی(گوآتمالا) همراهی کند. 

 
باران کوثری و امیرجدیدی در نمایی از فیلم عرق سرد
سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان تهران بعدتر در گزارشی ارتباط خود با این فیلم را انکار و آن را سوءتفاهم عوامل فیلم دانست. در ادامه تکه ای از مصاحبه ی نیلوفر اردلان با جی پلاس درباره ی این موضوع را می خوانیم:
" «اگر جای کارگردان فیلم بودم از حواشی فیلم کاسته و صحنه های فوتبالی آن را بیشتر می کردم تا مردمم بیشتر فوتبال بانوان را ببینند. شاید این فیلم همانطور که به قانون خروج از کشور بانوان کمک کرد، می توانست به حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات فوتبال نیز کمک کند. ضمن اینکه این فیلم با ذهنیت نویسنده و کارگردان ساخته شده و ربطی به زندگی من ندارد و معتقدم شخصیت ها کاملا مجازی و از واقعیت به دور بوده اند. خدا را شکر پدر و مادر بالای سر من هستند و همیشه هم در رفاه و آسایش نسبی بوده ام و اینکه بخواهم آواره و سرگردان کوچه و خیابان ها شوم و یا اینکه زندگی ام را تحت سلطه یک روانشناس بگذارم؛ خیر، اینطور نیست و صحنه هایی که ساخته شده ربطی به زندگی من ندارد؛ چون هیچ مشورتی با من نشد. این فیلم کاملا تخیلی است. من در آن برهه برای بودن و ماندن در تیم ملی جنگیدم اما مقابل قانون نمی توانستم کاری انجام دهم. شخصیت امیر جدیدی را در فیلم پسندیدم. او عاشق همسرش است و برای نگه داشتن او به هر نحوی که قانون اجازه داده است، تلاش می کند و ایرادی نمی توان به این نقش گرفت. به نظرم جدیدی با دریافت سیمرغ بلورین برای این فیلم، مزد زحماتش را گرفت. بعد از اکران این فیلم متاسفانه هرکسی آن را دیده چنین برداشتی را داشته که از زندگی من ساخته شده و از این موضوع خیلی شاکی هستم و دستم هم به جایی بند نیست. امیدوارم برای اکران عمومی اتفاقاتی بیفتد که بیشتر از این برایم دردسرساز نشود» "./پایان پیام
 

  • ۰۱/۱۲/۱۲
  • فاطمه حامدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی